Oikeastaan onkin ihan hyvä, etten saanut viime postaukseen kämmekkäistä kuvaa: minä nimittäin purin ne. En olisi kuitenkaan käyttänyt niitä, joten muutin ne paljon tarpeellisimmiksi lapasiksi.

943841.jpg

Kokeilun vuoksi aloitin nämä lapaset kärjestä ja neuloin myöskin peukalot "matkan varrella" enkä lopuksi. Olen tosi tyytyväinen tähän tapaan tehdä lapaset ja aion varmasti käyttää sitä jatkossakin. Koska lankaa jäi vähän yli, tein lapasiin i-cordista "hukkumisenestosysteemin", joita kai yleensä näkee minua parikymmentä vuotta nuorempien ihmisten lapasissa. Minusta se on kuitenkin varsin hauska yksityiskohta. :)

En muuten muista, onko minulla lapsenakaan ollut käsineissä tuollaista narusysteemiä. Ainoa muistikuvani tuosta on minulla pienenä ollut pehmolelukoira, jonka lapasissa oli sellainen. :)