Sain viime viikolla valmiiksi kansalaisopiston kurssilla tekemäni housut!! :D

376130.jpg

376132.jpg

Olen ihan älyttömän tyytyväinen näihin: housut on todella istuvat ja yllättävän siistit minun tekemikseni. :) Ainoa miinuspuoli on kangas, joka on todella jäykkää, kuin peltiä, mutta eiköhän sekin käytössä pehmene.

Tykkään tosi paljon tikkauksista, kannatti tehdä, vaikka välillä ne tuntuivatkin aika työläiltä: (Takataskujen tikkauksista en laita kuvaa, sillä ne eivät ole kröhöm aivan suorat... ;)
376131.jpg

Lankahamsterit alkoi tällä viikolla, minäkin olen tänä vuonna mukana. Lankaa minulla on tällä hetkellä nelisen kiloa, tavoitteenani on päästä alle puoleen kiloon. (Siis sitten joskus, ei tämän kuun aikana. :)

Mitään Lankahamsterityötä en ole vielä kerennyt aloittaa, vaikka ideoita olisikin useampaankin työhön, sillä puikoilla on tällä hetkellä todella mielenkiintoinen projekti, Sagittaria-huivi. Olen suorastaan addiktoitunut tuon huivin neulomiseen ja luultavasti teen sen valmiiksi ennen kuin aloitan mitään muuta. Toisaalta olisi hyvä aloittaa edes yksi Lankahamsterityö, sillä olisi aika noloa, jos langankulutus jäisi nollaan grammaan...