Viime päivityksestä onkin jo aikaa... Olen ollut ihan älyttömän kiireinen viime aikoina, ettei ole oikein blogia ehtinyt päivitellä ja sitten kun olisi ollut aikaa, ei ole jaksanut tehdä mitään... Jotain pientä olen kuitenkin saanut aikaiseksi.

Olin viime viikolla askartelumassakurssilla Askartelupuoti Piassa. Tein siellä ison kasan voileipiä:
202174.jpg
Olen varsin tyytyväinen tuotoksiin, en ole koskaan tehnyt massasta mitään noin hienoa. Tomaatti-, kurkku- ja sipuliviipaleet on sitten saatu kurssin ohjaajalta, niitä en ole sentään itse väkertänyt. :)

Tiistaina olin nukkekotikerhossa, myöskin Askartelupuoti Piassa. Oli mielenkiintoista tavata muita nukkekoti-ihmisiä, en varmaan koskaan ole tavannut ketään nukkekoteilijaa livenä. Oli myös hauska tavata jo netistä tuttuja nimimerkkejä kasvokkain.

Neulerintamalla olen saanut aikaiseksi vain aloittaa Sophien hahtuvasta. Positiivista: laukku on jo melkein valmis, olen sitä "muutamana" iltana aivottomana neuleena tikutellut. Seuraavaksi on kyllä pakko aloittaa joululahjaprojekteja, tai muuten en saa niitä ikinä ajoissa valmiiksi...