Mikä mua oikein vaivaa?! ;) Olin jo saanut keskeneräisten töideni lukumäärän vähenemään varsin mukaviin lukemiin, mutta sitten menin aloittamaan muutamia neuleita lisää:

Päätin vihdoinkin käyttää joskus ajat sitten kirpparilta ostamani mohairlangat aloittamalla niistä Branching out -huivin Knittystä. Työ on edennyt vasta parin mallikerran verran - kiitos sen, että en vielä ole päässyt tulostimen ääreen, jotta voisin saada ohjeesta paperiversion. Lisäksi tuo mohair on *köh köh* vähän pölyistä.

Mun on jo pitkään tehnyt mieli pitsisiä sukkia. Sauna-sukathan on kiva malli ja liila Nalle kiva lanka, ja jos ne laitetaan yhteen saadaan - mun tapauksessa - Sauna-sukan alku, josta on neulottu muutama rivi. Tämäkin ohje kaipaa tulostamista.

Lankavarastoissani on pitkään kummitellut pieni määrä Huopasta. Päätin tuhota sen neulomalla Legs-pupuja. Olen tähän mennessä neulonut noin 1,5 pupua ja uskon, että saan vielä ainakin saman verran. Tästä ohjeesta mulla sentään on paperiversio. ;)

Huivejahan ei voi koskaan olla liikaa... Niinpä oli pakko aloittaa tänä aamuna Leskenlehtihuivi Garnstudion Drops Alpacasta.

Lisäksi mun tekisi hirveästi mieli hahtuvalapasia ja Sophie-laukkua, mutta jos nyt noiden kohdalla pidättelisin vähän... Jos vaikka ensin neuloisin edes yhden noista ylläolevista valmiiksi...

Pieni valopilkku (lue: valmis työ) tämän pimeyden (lue: keskeneräisten töiden kasan) keskellä sentään on:
162157.jpg
Kuvassa Hippystä neulomani huivi, neulottu Summer Shawletten ohjeella, mutta röyhelöt jätetty pois. Tai voineeko tuotakaan ihan valmiiksi sanoa...? ;)