- onko sellaisia?! :)

Ainakin pari kerälle kerittyä vyyhtiä:
98988.jpg
Vihreä batiikkilanka on ihan kivannäköistä - luonnossa kylläkin kirkkaampaa kuin kuvassa. Langan valkoiset pätkät muodostavat neuleeseen sinne tänne kivan näköisiä täpliä. Mulla ei ole mitään ideaa, mitä neuloisin tästä langasta: ensin mietin itselle kynäkoteloa (nykyinen kun on ihan kamala), mutta vihreä ei oikein ole mun väri.

98990.jpg
Ihqu pätkävärjätty lanka on myös kerällä ja neulottuna aika ihqua - langassa oli yhdestä kohtaa melkein kaikki säikeet poikki ja se oli pakko katkaista, siksi kaksi kerää. Haluaisin tehdä tästä huivista Clapotiksen, mutta en ole varma, riittääkö lanka... (Kai se ihan pieneen, joohan? ;)

98991.jpg
Virkkasin matonkuteista korin yöpöydälle, jotta saan kaikki pullot ja purkit piiloon. (Vielä muutama samanlainen, niin mun kämppä voisi alkaa näyttää siistiltä... ;) Mutta yök, onnistuinpa mä ottamaan kuvan hyvästä kulmasta: ruma lopetuskohta suoraan kameraan.

Muuten olen saanut aikaiseksi vain aloitettuja töitä entisten keskeneräisten (taikajakku, Tallinn-huivi) lisäksi:
Kokeilin neuloa uusimman MagKnitsin verkkokassia Tennesseestä, mutta ohje oli minusta vähän outo (lue: en jaksanut perehtyä siihen ;) joten päädyin neulomaan verkkokassia omasta päästä.
Myöskin Tropicana-sukat samaisesta lehdestä olivat hetken aikaa puikoilla, mutta niiden mallineule muutti puna-lila-sinipätkävärjätyn langan yököttäväksi raita-pätkävärjätty-langaksi, joten neulonkin sukat ihan omasta päästä...