K:lo 18.45: Istun tietokoneen ääressä tarkistamassa kirjaston lainojani ja huomaan, että varaamani Debbie Stollerin kirja Stitch'n bitch - neulojan käsikirja on saapunut. Iik! Kirjasto menee seitsemältä kiinni... Otan äkkiä tavarani ja lähden pyöräilemään pikavauhtia kirjastolle. (Onneksi mulla on sinne tosi lyhyt matka, jos olisi ikkuna oikeaan suuntaan, niin se varmaan näkyisi.)
K:lo 18.50: Poistun kirjastosta Sticth'n bitch kainalossani. Käyn vielä kotimatkalla ostamassa kaupasta karkkipussin. :) Ilta menee varmaankin aika hyvin tuon kirjan parissa - tai ei aivan kokonaan, sillä tänään telkkarista tulee 24 (ainoa tv-sarja, johon mä olen tällä hetkellä koukussa).

Kiitos muuten vastauksista kysymykseeni Huopasesta. Taidan uskaltaa aloittaa pääkallolaukun neulomisen, ellen sitten malta odottaa vastausta Novitalta. Mulla taitaa nyt olla jokin pääkallovillitys: Näin netissä tällaisia puikkoja, joiden päässä on pääkallot ja minun alkoi tehdä mieli samanlaisia. Päätinkin metsästää jostakin puikkojen päihin sopivat pääkallot ja tehdä sellaiset puikot itse. Tänään olin kaupungilla etsimässä pääkalloja, mutta mitään, minkä olisi voinut laittaa puikon päähän ei löytynyt. :( Minulle saa siis antaa vinkkejä sopivista pääkalloista! ;)

P.S. Aloin eilen neuloa bampupuikoillani sukkia 7 veljestä jättiraidasta. Ensimmäinen sukka on kohta valmis! Vaihtelun vuoksi aloitin sukan kärjestä, musta jopa kivempi neuloa noin päin. Ainoa hankaluus oli kantapään saaminen oikealle kohdalle - vasta toinen versio onnistui.