Ei edelleenkään mitään kuvattavaa... Totesin, että en osaa virkata ja hautasin haaveet virkatusta verkkohuivista. Päätinkin neuloa Möbius-huivin. Ajattelin tehdä sellaisen hartiahuivi kokoisen - se voi kyllä olla hankalaa huivin muodon huomioonottaen. ;)

Muuten olen neulonut aika vähän: muutaman mallikerran pitsipipoa. Tank Girl -toppi ei ole edistynyt yhtään sen jälkeen, kun tajusin, että keltainen Samos Lollipop ei ole Novitan kevään värikartassa. :( Täytyy huomenna soittaa Novitan tehtaanmyymälään, josko heillä olisi tuota väriä vielä jäljellä.

Neulomisen sijaan olen suunnitellut, mitä kaikkea kivaa voisin neuloa: Päätin saada "shrugin" (en tiedä mitään hyvää suomennosta tuolle sanalle, lukunuttu ei musta ole hyvä). Puikoille pääsee varmaankin Bell Sleeve Shrug, langaksi valitsen luultavasti Samoksen tai 7 veljeksen.
Lisäksi olen miettinyt minkälaisen huivin (kun en muutakaan keksi :) voisin neuloa kirpparilta löytämistäni mohair-langoista. Neulojan käsikirja -kirjasta olen löytänyt pari kivaa pitsimallia, mutta en mitään sellaista, mikä innostaisi neulomaan... Pitää jatkaa netissä surffailua ja kirjojen selailua. :)

Mutta nyt mä lähden neulomaan, yritän saada jotain kuvattavaa seuraavaan päivitykseen... :)

P.S. Tiina haastoi minut Miljoona lapselle -keräykseen, banneri keräyksen sivulle löytyy nyt tuolta sivupalkista. :)