Päätin kokonaan hyllyttää aloittamani Fifi-pöytäliinan - jotenkin se malli ei sopinutkaan pöytäliinaan. (Ja ohuella langalla neuloessa työ edistyy niin hitaasti... ;) Olen yrittänyt googlettaa neulottujen pöytäliinojen ohjeita, mutta niitä ei ole oikein löytänyt. Sen sijaan löysin erään kirjanmerkin ohjeen, jonka pitsikuviota voisi ehkä käyttää pöytäliinassa.

Minä(kin) päätin neuloa/virkata itselleni Novitan verkkoponchon. Lankana mulla on Hippy, jota minulta löytyikin yllättävän paljon: luulin, että yhdessä kerässä on lankaa 50 grammaa, mutta sitä olikin 100. (Onneksi noin päin.) Työ on vasta ihan alkuvaiheessa, kiitos klassisen mokani: ekalla yrittämällä huomasin, että olin liittänyt kauluksen kierteelle... Tietysti kierre kauluksessa olisi voinut olla ihan mielenkiintoisen näköinen... ;)

Ziggyn suhteen ei mitään uutta: Neulon sitä silloin tällöin. Paitsi eilen illalla olin huolimaton ja jätin yhden silmukan neulomatta. -> Jouduin purkamaan työtä muutaman kerroksen, mihin meni aikaa about tunti... Argh! Kid Mohairin purkaminen on niin raivostuttavaa... (Ja pelotti koko ajan, että lanka katkeaa.) :)