34985.jpg
Mitä tehdä, kun väsyttää? No tietenkin päivittää blogia ja kertoa päivän aikaansaannoksista. En viitsinytkään puhtaaksikirjoittaa (tai tässä tapauksessa ehkä piirtää ;) Ziggyn neulekaaviota, vaan aloin neuloa suoraan sanallisesta ohjeesta, mikä osoittautui ehkä ihan hyväksi ratkaisuksi - englanniksi neulominen sujuu multa ihan hyvin: slip, knit 3, slip slip knit... ;) Sain tänään neulottua yhden mallikerran (ja vielä x mallikertaa jäljellä, x hyvin suuri ;), mihin kyllä meni aika kauan aikaa, mutta pitsineule onkin aika uusi juttu mulle, aiemmin olen harrastanut sitä vain Fifissä ja Crann Bethaidissa.

Hauska neuloa välillä tällaista vähän vaikeampaa työtä. Viime aikoina olen neulonut ihan liian helppoja töitä, mikä on ensinnäkin turhauttavaa eikä edistä mun neulojantaitoja yhtään. Pitäisikin ottaa tavoitteeksi, että seuraava työ on aina vaikeampi kuin edellinen. Tosin mun pitää nyt kyllä jostain keksiä sellainen työ, jota voi neuloa luennolla: olen onnistunut ilmoittautumaan niin tylsille kursseille, etten jaksa kuunnella luennoilla - jos luennon aikana neuloisi, niin saisi ainakin jotain hyödyllistä aikaan. ;)