39467.jpg
Kävin tänään kirppiksellä ja mukaan tarttui puikot ja sydänriiipus: Olen jo pitkän aikaa halunnut "värilliset" puikot ja koska en ole mistään sellaisia löytänyt, päätin tehdä ne itse maalaamalla tavalliset puikot ja koska en omia "hyviä" puikkojani tähän halunnut uhrata, ovat kirpparin halvat puikot omiaan tähän projektiin. En kyllä tiedä, onnistuuko projektini, sillä en tiedä mitä maalia pitäisi käyttää tai kestääkö maali puikoissa. Tosin minulle riittäisi, että saisin jotenkin puikot "värjättyä", sillä tuskin raatsisin käyttää niitä.
Sydänriipuksen taas ajattelin laittaa nukkekotini ikkunaan koristeeksi. Muutenkin pitäisi vähän somistaa taloni ikkunoita, sillä talo on tosi aution näköinen, kun ikkunoissa ei ole edes verhoja. :)

Pienen tuolin ostin jo jokin aika sitten, mutta en ole saanut aikaiseksi laitettua siitä kuvaa. En ole vielä jaksanut miettiä sen mittakaavaa, mutta se päätyy joko mun (keskeneräiseen) 1:60 roomboxiin tai varsinaiseen nukkekotiini koristeeksi.
Tietäisiköhän kukaan lukijoistani yhtään tästä tuolista? Mikä se on? Tai tarkemmin: mistä se on? Tuoli nimittäin näyttää siltä kuin se olisi jostakin suuremmasta sarjasta. (Ja mä haluan sitä sarjaa lisää!! ;)

Tämä kirjoitus on samalla hyvän viikonlopun toivotus blogini lukijoille: Olen lähdössä viikonlopuksi vanhempieni luokse enkä varmaankaan ehdi kirjoittelemaan enää tällä viikolla.
Viikonloppuna aion tehdä (se on sitten eri juttu teenkö) kaikenlaisia minijuttuja. Lisäksi aion ottaa Ziggyn mukaan matkalle ja katsoa, saisinko sitä yhtään tehtyä. Myös joitain koulujuttuja pitäisi tehdä, mutta niille ei varmaan jää aikaa... ;)