29274.jpg
Mainitsinkin jo pari postausta sitten, että neuloin BB-pipon, tässä lupaamani kuva siitä. Lankana minulla oli Isoveljeä, neuloin kutosen puikoilla. Tähän työhön olen harvinaisen tyytyväinen, olen sitä jopa jonkin verran käyttänytkin.

29272.jpg
Tässä on ihan perushuivi OnLinen Allegrosta. Mallineuleena on helmineule, neulottu kasin puikoilla. En kyllä tiedä, tuleeko tätä käytettyä... Huivi ei sovi mun talvitakin kanssa, mutta ehkä sitten, kun lumet sulaa ja tarkenee ohuemmassakin takissa. (Ja tätä menoa ne lumet sulaa hyvin nopeasti, ainakin täällä on tänään ollut hyvin loskaista ja märkää... Hyi!)

Tällä hetkellä mulla on puikoilla myöskin huivi, nyt Nallesta. Tarkoituksenani oli neuloa tämäntapainen huivi mustasta Nallesta ja punaisesta Nalle Colorista, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että punainen lanka loppuu kesken... Työ menee luultavasti purkuun, sillä lisää en halua ostaa, koska tämän työn tarkoituksena oli päästä jämälangoista eroon.