30277.jpg
Purin puikoilla olleen huivin Nallesta ja päätinkin virkata pystyraitaisen huivin. Ensin virkkasin sopivan pituisen pätkän ketjusilmukoita ja niihin pylväitä. Käytössä minulla oli viitosen koukku, jolloin huiviin tuli kivoja reikiä. Luulen, että huivi pääsee käyttöön, tosin tämäkään huivi ei sovi mun talvitakin kanssa. Minua harmittaa hieman huivin päät, joista tuli vähän rumat ja epätasaiset, kuvassakin näkyy outo reikä keskellä. (Enpäs minä tuota kuvatessa huomannut... ;) Parasta huivissa on se, että minulle ei jäänyt grammaakaan Nallea jäljelle. (Mikä oikeastaan oli tavoitteenakin. :)

Seuraava työni on luultavasti lapaset joko Hippystä tai 7 veljestä Raidasta. Lapaset Hippystä on ollut suunnitelmissa jo pitkän aikaa, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Lapaset Raidasta taas jatkaisi jämälangoista eroon -linjaa: mun piti neuloa kyseisestä langasta sukat ja jostain syystä (tyhmä mikä tyhmä... ;) menin ostamaan kaksi kerää. :)

P.S. Onnistuin vähän "sörkkimään" ulkoasun koodia ja sain kaiken kirjoituksen näkymään Comic Sansina. :) Tarkoitus on vielä pikkuhiljaa jatkaa tätä ulkoasun muokkaamista: ainakin tuo yläreunan kuva vaihtuu heti, kun jostakin löytyy sopiva tilalle. :)