Laura kyseli kissapipostani. Pipo tehdään neulomalla tarpeeksi korkea putki, jonka toinen avoin sivu pistetään kiinni.
Korvat syntyvät pipoon itsestään, kun sen laittaa päähän, niitä ei siis tehdä mitenkään erikseen.

Viime aikoina olen ollut todella saamaton käsitöiden suhteen, parin viime viikon aikana olen tarttunut puikkoihin kaksi (2) kertaa. :o
Tästä voidaan syyttää kyläilyä, jota tuli harrastettua pääsiäisenä ja sen jälkeenkin varsin kiitettävästi.

Ennen pääsiäistä sain kyllä yhden projektin valmiiksi: vuosipäivälahja poikakaverilleni. Koska olen suuri Hello Kitty -fani, ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin painaa poikaystävälleni Dear Daniel (Hello Kittyn poikaystävä) -paita.
1428527.jpg
Enkä tietenkään muistanut ottaa kuvaa koko paidasta...

Viimeaikojen harrastukseni on ollut muotiblogit, niiden seuraaminen ja lukeminen. Minun mielestäni parasta niissä on kirppislöydöt, mukavaa nähdä, 
mitä muut ovat kirpputoreilta löytäneet. Ainakaan vielä en ole omaa vastaavaa perustamassa, mutta haluan kuitenkin esitellä, mitä olen viime aikoina ostanut kirpparilta:

Ihana tunika (vyö on "oma"):
1428567.jpg

Vihreä on mun uusi lempiväri (enkä osaa poseerata kuin yhdessä asennossa):
1428598.jpg

Kinusin äidiltäni hänen vanhat helmensä 70-luvulta käytettäväksi vihreän tunikan kanssa:
1428631.jpg

Hame, jossa minulle tulee vähän kotirouvamainen olo ;):
1428649.jpg