Sain (melkein) valmiiksi rannekeviritelmäni 7 veljeksestä, mutta en kehtaa laittaa niistä kuvaa tänne, sillä ne ovat niin kamalat: Ensin aloin neuloa niistä kämmekkäitä, mutta sitten katsoin, että lankaa ei ole tarpeeksi, joten päätinkin tehdä rannekkeet. Kuitenkin lankaa olisikin ollut tarpeeksi ja nyt minulla on kahdet erittäin ylipitkät rannekkeet. En tiedä kehtaanko käyttää niitä missään, luultavasti en, ellen sitten lähde naparetkelle. ;)

Seuraavaksi päätin tuhota Kid Mohairini neulomalla Ziggy-huivin uusimmasta MagKnitsistä. Jes! Vihdoinkin jokin vähän vaativampi työ. ;) Olen tosi innoissani tästä työstä, maltan tuskin odottaa, että pääsen aloittamaan. Tänään kävin ostamassa uudet puikot tuota työtä varten. Lisäksi olen aloittanut kirjoittamaan puhtaaksi ohjeen neulekaaviota: ohjeen mukana oleva on ihan liian pieni - minä en ainakaan saa siitä selvää. Kun vain löytyisi jostain aikaa neuloa tätä huivia: malli on (ainakin mulle) sen verran vaativa, että en pysty neulomaan sitä esim. telkkaria katsellessa.

Sain karkkilakon palkintoehdotuksiksi lankaa, mutta tuo ei oikein mulle sovi, sillä aion ehdottomasti tuhota nykyisen (ei kylläkään kovin suuren) lankavarastoni ennen kuin ostan uutta lankaa. En voi sietää sitä, että nurkissa pyörii ylimääräisiä lankakeriä. :) Eilen illalla nukkumaan mennessäni pyörittelin mielessä jonkin neulekirjan tai -lehden ostamista (mulla ei nimittäin ole kumpiakaan, olen tähän saakka pärjännyt netin ilmaisohjeilla), mutta niistä luultavasti seuraisi uuden langan ostamista. Niinpä päädyinkin bambupuikkoihin: olen aina (eli siis viime kesästä lähtien ;) halunnut sellaisia, mutta en ole raaskinut ostaa. Tietenkään en raaskisi käyttää niitä, mutta voisinhan mä vaikka teettää niille vitriinin ja pitää niitä koristeena. ;)